אספקת סולר לתחבורה

דלק הסולר המיוצר מנפט גולמי מתקבל לאחר תהליך בו מופרדים החומרים לסולר ולחומרים אחרים כגון נפט, דיזל, בנזין ומזוט. סולר לתחבורה מכיל תוספים שונים המיועדים ליצור יציבות כימית נכונה, למנוע הקצפה וקורוזיה ולשפר את תהליך השריפה.

התאמת הסולר למנוע הרכב חשובה. כמות הגופרית, לדוגמה, שונה בסולר המיועד להסקה לעומת סולר המיועד למנועי הרכב השונים. כמו כן, עונות השנה משפיעות על נקודת הנזילות. לדוגמה, בעונת החורף היא אמורה למנוע את קיפאון הסולר ולכן היא שונה מעונת הקיץ.

סולר משמש להנעה של כלי רכב בעלי מנוע דיזל כגון טרקטורים וציוד צמ"ה נוסף, משאיות, כלי שיט, טורבינות שונות, רכב מסחרי כבד, טנדרים ורכבים פרטיים אחרים. המילוי מהיר וללא הקצפה. הסולר של חברת רימון מסופק בהתאם לדרישות התקן הישראלי. הסולר המיועד לתחבורה מספק גם אנרגיה טהורה לאספקת חשמל בגנרטורים המשמשים במקרי חירום. סולר שונה של חברת רימון מתאים גם להסקה וגם לצורכי תעשייה.

חברת רימון מודעת לחסכון המשמעותי המתבצע על ידי שימוש בסולר כדלק וכן בחסכון הנוצר בעת שימוש בסולר בהסקת הבית. החברה מציעה שירות יעיל ומהיר במחיר נוח למכלי סולר המיועדים לתחבורה ולתעשייה בפריסה ארצית.